dinsdag 24 juli 2012

Update #2

Hmm ik denk niet dat het me gelukt is om elke dag iets te schrijven. Maar beter ooit dan nooit. Ik wilde even wat dingen mede delen :)
Ik ben officieel toegelaten voor de studie die ik zo graag wil doen. Ik had nooit gedacht dat het me zou lukken maar dus toch! Volgend jaar studeer ik journalistiek!
27, 28, 29 en 30 augustus zijn de introductiedagen en daar ben ik best wel zenuwachtig voor!
En nog maar een dagje werken en dan ga ik tien dagen op vakantie. Een vriendin van mij staat met haar ouders drie weken lang op een camping in Zeeland en ik mag dan tien dagen mee! Ik heb er echt zo'n zin in. We zitten echt niet vast aan haar ouders want we gaan zelf dingen doen. Lekker naar het strand en naar Middelburg en Vlissingen. Love it!

De reden dat ik niet heb kunnen schrijven is dat ik vorige week heel de week heb gewerkt. Ik was zo druk! Ik denk ook niet dat ik nog tijd heb om artikelen te schrijven en in te plannen voor de dagen dat ik weg ben. Maar ik kan wel dat ik veel onderwerpen heb om over te schrijven. Ik heb veel nieuwe boeken en sowieso nog een shoplog. En ik beleef vast nog wel leuke dingen op vakantie!
Een heel fijne vakantie en tot de volgende keer :p
Liefs Sophia.
(ik heb twee foto's van een mooie avondlucht erbij gedaan. Geschoten met m'n iPod ^^)

2 opmerkingen: