vrijdag 10 augustus 2012

I'm back!

Hello!
Vanaf vandaag ga ik proberen om een keer in de twee dagen sowieso te uploaden! Ik ben terug van vakantie en het was super. Ik heb helaas geen vakantie foto's. Ik heb er gewoon niet aan gedacht. Wel heb ik foto's van mijn vakantie vrienden, maar die zet ik hier liever niet op.

Op dit moment ben ik super druk met dingen regelen. Ik heb net mijn studieboeken besteld voor het eerste halfjaar (€114,35, weg salaris). Gisteren heb ik een OV aangevraagd en morgen regel ik het collegegeld.

Voor mijn studie heb je een laptop nodig en ze raden een Macbook Pro aan. En raad eens wie er zulke lieve ouders heeft die meer als duizend euro willen voor schieten voor mijn nieuwe notebook :D Mijn vader wilde zeshonderd euro besteden aan een laptop dus de rest betaal ik bij. Ik heb dat geld nu niet dus ik betaal het terug. Maar hoe vet is dat? Ik doe het nu altijd al met een computer en opeens krijg ik het mooiste van het mooiste. Ik ben echt super blij!

Ik ga volgend weekend ook eindelijk aan mijn kamer beginnen. Hopelijk krijg ik zaterdag vrij en kan ik die dag en zondag aan mijn kamer werken. Alle oude meubels moeten eruit. Er moet geschuurd worden, dan schilderen we de boel en dan kunnen mijn meubels erin. Ik heb al best veel zonder dat ik ervoor heb moeten betalen. Ik heb namelijk al een stoel, een tafel, een bureaustoel, een kledingkast, een bed, een tv, een dvd-speler en een vloerkleed. Ik zal van de week een post maken over meubels die ik nog nodig heb met leuke foto's van de IKEA :)

Fijne vrijdag ^^
Liefs, Sophia.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je weer terug ben, ik hoop dat je het bloggen nu blijft volhouden ;)

    BeantwoordenVerwijderen