vrijdag 28 september 2012

Vijftigste bericht!

Jeeej! Feestje!
Ik had nooit gedacht dat ik zo ver zou komen. De pageviews gaan steeds sneller omhoog en deze week heb ik er een paar volgers erbij gekregen. Natuurlijk doe ik het voor mijn eigen lol, maar het is toch leuk om te zien dat het goed gaat!

De pageviews gaan heel goed! Eergisteren had ik er nog maar 30 (de week ervoor 6). En gisteren had ik er 130. Dat is het hoogste tot nu toe en ik ben echt super blij! Ik heb er ook veel meer plezier in dan twee weken geleden.
Natuurlijk heb ik drukke periodes dat ik niks kan posten, maar als ik even tijd heb dan maak ik wel iets. Vanmiddag schrijf ik een normaal artikel en dan komt die online hopelijk. Ik verwacht vanavond!

Allemaal heel erg bedankt! Het betekent veel voor me dat jullie het bekijken en comments zijn een extra stimulatie.

Thanks y'all!

Liefs!

Cute dog <3

6 opmerkingen:

  1. Echt leuk om te zien hé. Geeft wel een fijn gevoel als je weet dat mensen je artikels leuk vinden en dat ze reageren. :)

    Gefeliciteerd!

    Liefs, Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedzoo! Je hebt er een volger bij! :) Volg je terug? btw. Ik heb per dag niet eens 130 pageviews... Dus ga zo door! Gefeliciteerd met je 50ste post! Ik was pas bij mijn 100ste beland, super leuk! liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yeahh! Je hebt er nog een volger bij, thanks for follow me! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd :D Ik ken de blijheid als je er weer een volger bij hebt of veel pagina views! Ik ga je ook volgen ;)
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen