zaterdag 22 september 2012

Live While We'e Young

Ik ben verliefd. Alweer. Met de nieuwe single van One Direction. Lange tijd heb ik me niet meer als een directioner gedragen. Te druk met andere dingen om de vijf jongens te volgen. Maar toen ik de nieuwe singel hoorde dacht ik terug aan de tijd waarin ik die hard alles wilde weten van ze. Maar ik ga dat nu niet meer doen. Ik vind ze geweldig, daar niet van. Maar ik vind het een beetje onnodig om alles van ze te weten. Het zijn ook maar gewoon mensen, toch?
Dit is het nummer waar ik het over heb. Luister het maar even en vertel dan wat je ervan vind! Liefs, Sophia.

7 opmerkingen:

  1. Echt geweldig liedje, zoals altijd van 1D natuurlijk haha. En ik heb hetzelfde, ik vind 1D gewoon leuk maar me echt als een die hard fan gedragen doe ik niet meer :-)
    x http://sparkling-sea.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb m nu op dit moment ook opstaan :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen