zondag 14 oktober 2012

This Week #3

Zoals elke zondag een paar leuke dingetjes die deze week zijn gebeurd. Geen verdere uitleg. Enjoy!

- Denk je dat je lekker chocoladerozijnen te kopen, kom je thuis, doe je er een in je mond, is het een chocolade pinda. En ik vond ze echt niet lekker. Naar de Lidl en heerlijke chocolade rozijnen gekocht!
- Heerlijk met een blikje cola in de bus met beentjes gestrekt en mooie muziek.
- Eindelijk mijn kamer ingericht zoals ik het fijn vind. En heerlijk geslapen op een net opgemaakt bed.
- Op school moesten we elkaars nieuwsbericht nakijken dus van laptop wisselen. En ik en een vriendin gingen dus beetje kloten op twitter en facebook, haha!
- Erachter komen dat het (a)sociaal leenstelsel alleen voor nieuwe studenten is. JEEJ!
- Beseffen dat je deze week al drie jaar vegetarisch bent! Zie artikel volgende week.
- Tot half twee 's nachts youtube filmpjes kijken, oeps!
- Broodje bapoa in de aanbieding bij de AH! YEAH!
- Een meisje dat een oude vrouw helpt met inchecken in de bus en de halte aanwijzen waar ze uit moet. Lief. Het is dat ik helemaal achterin zat, maar vind het mooi om te zien dat iemand anders het dan doet.
- Het avontuur wat mijn vader en ik mee maakten.
- Uiteten met vrienden die je lang niet meer hebt gezien. Genieten.


Funny Facebook Post:
Ik besefte me vandaag dat deze week E. en ik al DRIE jaar bezig zijn met een weddenschap. Al drie jaar vegetariƫr.

1 opmerking:

  1. Leuk ingevuld!
    Zou je het leuk vinden om elkaar te volgen via bloglovin?
    xx esther
    http://essthervdheuvel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen