zondag 7 oktober 2012

This Week #2

Zoals elke zondag een paar leuke dingetjes die week zijn gebeurd. Geen verdere uitleg. Enjoy!

- Skeeleren in de Albert Heijn, yay!

- Op bezoek bij oma. Ze had nog wat boeken voor me liggen en opa was ergens heen, dus ging ik in de avond even langs, anders was ze zo alleen.
- Mijn nieuwe tas is binnen gekomen!
- Een paar financiƫle meevallers, me likey.
- Bijna in de verkeerde trein stappen...
- De volgende dag echt in de verkeerde trein stappen. Ik wilde naar Utrecht maar zat in de trein naar Schiphol. Op het eerste station maar uitgestapt!
- Als je vrijdags weer thuis komt en je hondje valt je aan uit liefde.
- Eindelijk weer mijn nagels leuk gelakt!
- Goed bezig zijn voor school.
- Tot vier uur 's middags in je bed liggen, oeps.
- Spontaan met een vriendin afspreken en het heel gezellig hebben.

Funny Facebook Post:


Sophia, 4 oktober: #ik #ben #stoer #want #ik #gebruik #hashtags #op #facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten