maandag 8 oktober 2012

TV Programma's

Vandaag even wat programma's die ik volg op een rijtje (:


Spangas - Elke werkdag 18.55 NED3
Ja ik weet het, Spangas wordt vooral bekeken door 12-jarigen, maar ik vind het nog steeds leuk. Ik volg het al super lang en ik vind dat er leuke dingen gebeuren.


De Vierling - Elke werkdag 19.55 NET5
Dit programma gaat over een eeneiige vierling uit Hardenberg die deze zomer op zichzelf gaan wonen. Maar ze gaan op op vakantie en naar Parijs. Het is gewoon een grappig programma om te volgen en om te zien hoe leuk die vierling is. Ik vind het echt leuke meiden. Ze doen soms heel bot tegen elkaar en op het andere moment zijn ze weer beste vriendinnen. I like it!


Mijn Vieze Vette Vervelende Verloofde - Maandag 20.30 RTL5
Eerst wilde ik dit programma niet volgen, maar ik heb het een keer gekeken en vond het grappig. En nu wil ik ook weten hoe het afloopt. Het is een ingewikkeld verhaal. Laura en Sander gaan samen hun ouders voor elkaar houden. Ze gaan 'trouwen' en tijdens de ceremonie moeten hun ouders, broers/zussen en beste vriend(in) aanwezig zijn en mogen ze geen bezwaar maken. Liegen tegen je ouders dus. Als dit lukt krijgen ze elk 50.000 euro. Maar 'Sander' is een acteur en houdt Laura dus voor de gek. Hij maakt het haar heel moeilijk om het te doen slagen. Eigenlijk is het dus heel flauw, maar wel grappig.


Expeditie Robinson - Donderdag 20.30 RTL 5
Ik denk dat iedereen dit wel kent. Ik hou van spelprogramma's waarin je moet survivallen. Je had van de zomer een programma dat De Schatkaart van Oranje heette volgens mij. Dat vond ik ook heel leuk. Expeditie Robinson is soms een heel vuil spelletje tussen de Vlamingen en Nederlanders, maar ik vind dat wel leuk.


Boer Zoekt Vrouw - Zondag 20.20 NED1
Ik maakte voorgaande jaren mensen die naar Boer Zoekt Vrouw keken uit voor boertje. Maar nu kijk ik het zelf. Ik heb het per ongeluk een keer gekeken omdat er niks anders op tv was, en nu moet ik weten hoe het afloopt. En boer Henk is toch wel aantrekkelijk hoor ^^


So You Think You Can Dance - Zondag 20.00 RTL5
Ik vind de audities bij dit programma niet zo heel leuk. Waar ik bij zangprogramma's vroeger plat lag om sommige mensen, zo saai vind ik de audities hier. Bootcamp is begonnen dus ik ga weer kijken samen met mijn moeder (: Ik denk dat iedereen wel weet waar het over gaat, toch?

Welke series volgen jullie? Liefs.



5 opmerkingen:

  1. Ik volg ook Expeditie Robinson :)
    En verder volg ik Wie is de Mol? & Oh Oh Europa. Ik kijk af en toe Spangas en mijn vieze vette vervelende verloofde, maar volg het niet.

    Verder heb ik alleen wat series gevolgd die nu gestopt zijn enzo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh duidelijk so you think you can dance, wordt er altijd zo geïnspireerd van haha.
    Misschien kunnen we elkaar volgen?

    www.gowk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Boer zoekt vrouw is zo leuk om achteraf met de rest van de wereld te bespreken haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vieze vette vervelende verloofde is echt heel leuk! Jammer dat het sinds deze week over is... Verder volg ik nog GTST, Wie is de Mol? en Expeditie robinson.

    Leuk geschreven verder♥
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke post!

    Ik heb een #winactie op mijn blog
    doe je mee?

    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen