maandag 1 oktober 2012

Happy me!


Jeej ik ben de laatste tijd best wel blij! Ik ben meestal wel blij, maar ik heb nu een paar leuke dingetjes om naar uit te kijken of gewoon kleine gebeurtenissen die mijn leven wat opvrolijken!

Vandaag gaat eindelijk mijn studenten ov in. Ein-de-lijk. Ook al heb ik een maand moeten reizen op het geld van mijn ouders, toch was het erg vervelend. Ik wachtte op de goedkope bus in de kou en gewoon het gevoel dat het zoveel geld kost voor ze. Zeer vervelend. Maar vanaf vandaag dus overal heen kunnen gaan waar ik heen wil is een fijn gevoel!

Ik ga vandaag naar de Action. En ja. Ik vind dat leuk! Ik hou van dingen kopen en dingen zo goedkoop mogelijk te scoren. De Action is dus echt een winkel voor mij. Notitieboekjes, pennen, markers en vergeet de goedkope make-up en verzorgingsproducten niet! Love it!



13 oktober zie ik mijn vrienden weer van de middelbare school. Is al een tijd dat ik ze niet heb gezien en we gaan heerlijk wokken in Arnhem. Tip, ga naar de facebook pagina van Wokparadijs en print de bon voor korting!

15 oktober zie ik m'n vriendjes weer en gaan we een dagje treinen. Zij hebben die week vakantie en ik heb gelukkig die maandag vrij dus dan gaan we een dagje naar Amsterdam denk ik! Yay!


25 januari ga ik naar... THE SCRIPT! Ik en twee vriendinnen hebben kaarten weten te scoren in de pre-sale. Ik was zo blij dat we die kaarten hadden aangezien ze vrijdag binnen een half uur waren uitverkocht in de echte verkoop. Nu hebben ze het concert verplaatst van de HMH naar Ziggo Dome. IK HEB ER ZO'N ZIN IN!

Kijken jullie ergens naar uit of hebben jullie vandaag iets meegemaakt wat je even doet glimlachen als je er weer aan denkt?

3 opmerkingen: