dinsdag 2 oktober 2012

Fake Moleskine


Gisteren ging ik naar de Action en daar heb ik wat dingetjes gekocht. Onder andere een neppe Moleskine. Het bekende notitieboekje dat je voor ongeveer achttien euro kan kopen heb ik gescoord voor minder dan twee euro. Ik vind achttien euro toch echt te veel voor een boekje waar je soms wat in schrijft. Geef mij dan maar een neppe van minstens zestien euro goedkoper.



Ik gebruik hem als to do boekje. Ik wil meer gaan doen op een dag en het afstrepen van dingen motiveert me om door te gaan! 


Als ik vrijdag naar huis ga kom ik langs de Action en sla ik er een paar in!

Liefs, Sophia.

4 opmerkingen:

  1. Haha leuk die wil ik ook!

    xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk :) Ik ga die misschien ook halen (met korting, want ik werk bij de Action xD)

    Trouwens, die glitter nagellak heb ik gewoon zo gedaan: gewone Blanke/doorzichtige nagellak (het liefst een top coat) en dan glitter halen bij de Action of een hobby winkel, dan een beetje nagellak er uit gieten, een soort trechter maken van papier, die in de opening van het potje doen, glitters er in gieten, dop erop, schudden en klaar xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk boekje zeg!
    x merel

    BeantwoordenVerwijderen