zondag 30 september 2012

This Week #1

Vanaf deze week wil ik elke zondag een paar leuke dingetjes vertellen wat er die week is gebeurd. Geen verdere uitleg. Enjoy!

- Mijn moeder die dacht dat mijn Mac scherm een touchscreen was. Ze was erop aan het drukken. Ik:  'Mam, wat doe ja?'
- Ik ging skeeleren en ging met mooi weer weg. Maar na een paar minuten moest ik noodgedwongen schuilen in de Hema. Wel heerlijk hoor, die gladde vloeren!
- Ik keek het programma 'De Vierling' waar de vier meisjes naar Parijs gingen. En oh, wat verlang ik om daar weer heen te gaan. Wanna go back to Paris! Waarschijnlijk ga ik een weekendjeweg op vakantieveilingen.nl kopen! Yay!
- Je bent nog half aan het slapen als je je laptop pakt om op facebook te gaan kijken. Beetje lezen wat er is gebeurt. En dan... The Script. Dutch fans... Huh, maar wacht. Dutch is Nederlands. WHAT! ZE KOMEN NAAR NEDERLAND! JAAA! Super blij!
- Iemand kunnen helpen met haar profielwerkstuk. Ik moet toch wat met mijn ervaringen :p
- Hitte aanvallen. Ik heb ze vaak als ik net wakker word. Vreselijk. Het gevoel dat alles uit moet en alsnog ben je zo warm als een oven.
- Je hebt een hitte aanval voordat je gaat slapen dus doe je je zolderraam open. Wil je gaan slapen vergeet je bijna het raam dicht te doen. Stel je voor het ging regenen, haha!
- Een jongen in de bus die in geuren en kleuren vertelt aan een vriendin dat een vriend van hem midden in de nacht ging zwemmen in de zee. Opeens zat er een kwal aan het been van die vriend en die ging er niet meer af. En toen moest hij dus gaan plassen over die kwal heen. LOL!

Funny Facebook post:

Sophia, 26 september: wie wil mij even sponsoren om kleding te kopen? Dan ga ik wel een rondje in het park rennen. Sponsorloop allessss.

3 opmerkingen: