donderdag 27 september 2012

Autumn Outfits

Na de inspiratie post van vanochtend heb hier ik wat items die ik graag nog zou willen hebben! Dus hier komen ze!

In het bovenste plaatje kun je ze al zien. Truien met coole, ouderwetse patronen. Ik heb er al een van de H&M (rechts, 19,95) maar zou graag nog de zwart-witte willen hebben (links, 24,95).

This is just amazing. 
Deze poncho van 19,90 euro van Forever21 is awesome! Hoe mooi is het ombre effect. I want!

Ik hou van die aparte vesten, zoals die poncho, maar ook dit. Ik vind dit echt mooi en super cute! 28,75 euro bij Forever21.

Fluffly cardigan van River Island. Omgerekend vanuit ponden 37,67.

Ik vind deze echt mooi. Met mooie kleuren groen en blauw. Ik vind blauw en groen sowieso heel mooi en hou van knitwear :) River Island 47,72.

Een super super super mooie poncho van Superdry. Wauw. Maar ook een super hoge prijs... 139,95 euro. Zou ik er nooit voor over hebben op dit moment.

Ik dacht eerst dat het een asymmetrisch vestje was, maar dat lijkt door de strepen. Natuurlijk is het dan wel een beetje ongelijk, maar niet dat de lengte verschilt. 34,95 euro bij Outfitters Nation.

Een heerlijke jumpsuit van Outfitters Nation. Hij is 44,95 euro en hij doet me echt denken aan het pak dat Niall Horan wel eens aan heeft. 

En dan misschien wel het meest leuke. In ieder geval zit er een verhaal achter. Ik heb deze trui gezien in een tijdschrift. Toen was ik verliefd. Ik vond hem diezelfde week als advertentie op de V&D site, maar ze verkochten de trui niet. Maar nu heb ik hem gevonden. New Look, 31,40.

Verder vind ik heel veel leuk bij New Look. En  de H&M kennen we allemaal wel. Ik wilde graag wat andere winkels laten zien. Ik wil me onderscheiden :)
Ik hooguit een ding hiervan kopen. Maar wie weet kom ik een lieve sponsor tegen met creditcard. Want je moet bij bijna alle winkels betalen met creditcard. Zo oneerlijk want het is zo leuk allemaal bij Forever21, Outfitters Nation en New Look. Misschien als ik wat meer geld heb toch mijn paps lief aan kijken.

Wat vinden jullie van deze post? Liefs en een fijne dag nog!

3 opmerkingen:

  1. Die laatste trui is echt super leuk!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi!

    Follow back?

    Xoxo
    xfashionmeep.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat het weer herfst is en we al die dikke truien weer aan kunnen haha. Ik vind vooral die dipdye-ombre achtige poncho prachtig! Super gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen