dinsdag 25 september 2012

What Kate Wore


Wauw, wauw, wauw! Ik ben blij! Vorige week zag ik Kate Middleton op het nieuws. Nou ben ik helemaal niet zo gek van koningshuizen, alhoewel ik Prince Harry op zich wel leuk vind :p
Maar goed, ik zag dus Kate Middleton en vond dat ze er heel mooi uit zag. Ze had bovenstaande outfit aan. En ik was verliefd. Kijk hoe mooi ze is, ze lacht lief en heeft een super mooi gezicht. Natuurlijk ben ik niet echt verliefd op Kate, maar haar kledingkeuze is zeker wel loveable. En toen kwam ik de site whatkatewore tegen en daar staat dus alles op wat ze aan heeft gehad! Kijk je mee naar nog meer mooie outfits?


I want thissss! Kijk hoe mooie jurk. Ze zoeken op de site waar mogelijk ook de kleding op op internet en kijken waar je het kan kopen. Super handig dus! Ik vind dit heel chique bij haar passen. Echt mooi!


Ik ben door haar gaan houden van de jurkjes met driekwartsmouwen. CUTE! Ik vind het zo lief eruit zien. En de kleur, like!


Meestal zie je bij bekende, belangrijke personen (denk Beatrix, Máxima) alleen maar (saaie) pastelkleurige kleding. Maar ik vind deze jurk van Kate alsof ze gewoon een meisje is. Ik vind alleen de schoenen er niet zo mooi bij staan. De bovenste strook stof is heel mooi vind ik.


Ik zou deze jurk zelf niet zomaar uit de rekken trekken om eens aan te trekken. Maar hij staat Kate wel heel goed. Het is een schattig patroontje (misschien een beetje van een ouderwets tafelkleed), maar ik vind vooral de kleuren mooi! Het past mooi bij de kleur van haar huid!


Ik denk dat ik nog wel een post ga maken hierover!
Maar neem ook zelf een kijkje op 

4 opmerkingen: