maandag 24 september 2012

Awkward.

De afgelopen 24 uur heb ik het tweede seizoen van Awkward gekeken. I love it! Jenna is gewoon zo grappig met haar woorden op haar blog. Ook haar vriendin Tamara die haar eigen woorden bedenkt. Fun! Het lijkt me echt leuk om op en high school te zitten. Natuurlijk is het niet altijd zoals in de series. Maar ik vind Engels een leuke taal en vind de mensen tof.


Soms zou ik wel willen dat ik een high school year zou doen. Het lijkt me zo tof! Ik heb net even gekeken op internet en het is toch wel duur. Bovendien ben ik nu aan het studeren dus wanneer zou ik dat moeten doen? Het lijkt me wel super vet en leerzaam. Maar ook wel eng omdat je niemand kent. Maar je leert wel mensen kennen en je maakt vrienden, misschien wel de beste van je hele leven.

Ik zag ergens staan dat je ook reizen kan maken voor 25+. Nou ben ik dat nog lang niet, maar misschien is het leuk na mijn studie. En wie weet, ik ben waarschijnlijk klaar met mijn studie als ik 21 ben. Nog hartstikke jong, dus misschien kan ik het dan wel gaan doen.

Voor nu is het alleen nog maar dromen. En sparen ;)


3 opmerkingen:

  1. Zo verslaafd aan die serie, ik vind mattie zo leuk ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook zo'n leuke serie! Alleen een beetje jammer dat ze Jenna altijd van die simpele/saaie kleding aandoen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vind je? Ik vind het juist goed, want niet iedereen in de normale wereld heeft geld om dure dingen te kopen :)

      Verwijderen