donderdag 6 september 2012

Eerste schooldagen

Wauw, wat zit ik op een leuke school! Ik heb nu twee dagen gehad en ben nu bezig met de derde. En ik kan echt zeggen dat het leuk is. Morgen gaan we in redacties een nieuwssite opzetten, hoe gaaf is dat? Verder schrijven we kleine nieuwsberichten en zijn we bezig met koppen, wat nog best lastig is.
De klas is leuk, het gebouw is mooi, de lessen zijn leerzaam en we hebben best veel vrije tijd. De dagen beginnen meestal rond 10.30 en eindtijden zijn verschillend. Gisteren waren we om 18.30 klaar, vandaag om 17.30 en morgen om 14.00. Maar je merkt niet dat het zo laat is. Het zijn gewoon chille lessen, alhoewel ik verwacht dat het zwaarder wordt, maar dat is logisch.

Mijn nieuwe kamer bevalt goed. Het is een fijne kamer, maar ik moet het nog wel even mijn eigen maken. Dat komt vanzelf wel.
Ik vind het studentenleven tot nu toe leuk, hopelijk blijft het zo!

3 opmerkingen:

  1. Wat lekker dat je lekker kunt uitslapen voordat je naar school kan! Maar wel balen dat je zo laat uit bent, maar als je dat niet zo merkt dan is het wel fijn. Veel plezier in je nieuwe jaar!

    Liefs, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker zeg, ik hoop dat we binnenkort weer gezellig kunnen praten en een keer kunnen afspreken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker dat je vaak pas om half 11 begint!
    Succes op school :)

    BeantwoordenVerwijderen