vrijdag 21 september 2012

Verkoudheid?!

Ellendig, zwak, half dood. Dat is wat ik verwachtte hoe ik me zou voelen deze week. Maar dat is helemaal niet zo geweest. Ik had al gezegd dat ik verkouden was en dat het heel erg is bij mij (lees eerste vier woorden van die artikel weer). Maar dat was het dus niet. Ik heb elke dag Kaloba druppels gedronken, een soepje gemaakt, een fruit smoothie gedronken, fruit gegeten en speciale thee gedronken van Jacob Hooij voor goede luchtwegen.

En wauw, wat heeft dat gewerkt! Ik voel me goed terwijl ik had verwacht dat ik morgen pas weer goed kon ademen. 
Ik was Kaloba druppels in een beetje water aan het doen toen een leraar vroeg wat ik deed. Ik vertelde dat ik verkouden was en dat ik dat moest innemen. Hij zei iets van: geloof jij dat? En ik zei dat het wel degelijk hielp bij mij. Een meisje zei: 'Uiteindelijk word je toch wel beter. Waarom zou je het dan nemen?' Ik zei dat ik heel lang en heel erg verkouden ben en dat het echt helpt. Maar volgens mij had ik ze allebei niet overtuigt. Maar ik weet dat het helpt en dat is belangrijk toch :)

Dus als je je niet lekker voelt zou ik zeker de dingen proberen die ik hierboven heb vertelt! Beterschap en anders fijn weekend! 

1 opmerking:

  1. Hahaha wat een grappig artikel, hoe je het heb geschreven dan. Half dood. Gelukkig ben je snel beter geworden! :)

    BeantwoordenVerwijderen