zondag 26 augustus 2012

Column #2


Elke zondag schrijf ik voor Mi-lou. Dezelfde dag nog op mijn blog te lezen.


Hee, daar ben ik weer! Veel van jullie zijn denk ik al begonnen op school. Ik nog niet, maar ik ben al wel veel met school bezig. Ik moest nog veel dingen regelen en ik ben vooral in mijn hoofd druk. Ik maak veel lijstjes zodat ik alles weer op een rijtje heb. Meestal lig ik in bed te denken en te denken. Dan kan ik niet in slaap vallen en doe ik weer het licht aan en maak ik een lijstje van wat ik nog moet doen. Werkt heel verfrissend en fijn!
Dit was de laatste week dat ik thuis woon. Best raar. Dat doordeweeks samen eten aan tafel en soms op de bank, dat gaat niet meer gebeuren, en dat vind ik best jammer. Gewoon de kleine dingen, die maken het erger. Maar gelukkig woon ik niet gelijk alleen. Mijn opa en oma zijn er als ik ze nodig heb, en dat is wel fijn.
Gisteren heb ik mijn kamer daar ingericht. Het is echt leuk geworden! Ik heb geen foto’s genomen (stomme ik), maar ik ben er volgende week zondag weer dus dan probeer ik wat foto’s erbij te doen. Morgen ga ik naar het introductiekamp van mijn studie, en pfff, wat ben ik zenuwachtig zeg. Ik word altijd wel zenuwachtig van nieuwe groepen. Sowieso in groepen. Maar ik denk dat het na een dag wel minder is. Ik ga met een meisje mee die een vriendin van mij kent. Gelukkig maar, anders kwam ik daar in mijn eentje aan en dat vind ik echt eng, haha.  Ik ben benieuwd wat ik allemaal ga doen, hoe het is en of het leuke mensen zijn, maar dat denk ik wel. Er is altijd wel iemand die je aardig vind. Als je maar op iemand afstapt. Ik pak dan meestal de stille personen. Die ook niks zeggen en een beetje afstand houden. Dat zijn waarschijnlijk net zulke types als ik, en dat klikt meestal wel. Ik hou mezelf vaak op de achtergrond. Alleen in gezelschap die ik al ken ben ik luidruchtig, maar dat heeft iedereen wel denk ik. Maar je hebt mensen die overal en altijd luidruchtig zijn. Maar hé, verschil moet er zijn hè! Deze week heb ik mijn laptop binnen gekregen, mijn MacBook Pro en ik ben verliefd <3 Het werkt zo fijn en het is het geld echt waard.
Ik ben ook nog naar de IKEA geweest, eerst lekker gegeten en toen zijn we gaan shoppen :) Ik heb veel nieuwe dingen, leuke dekbedovertrekken, lampen, een mooie spiegel en nog wat dingetjes. Die laat ik volgende week nog wel zien, de volgende keer dus! Laat me weten hoe jullie op mensen afstappen en vergeet niet om mijn blog te bekijken! www.makeithappensophia.blogspot.com. Liefs, Sophia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten