zondag 12 augustus 2012

DIY: schelpenlijst




De laatste tijd ben ik best creatief. Ik gaf een hemd een make-over en heb een tas gemaakt. Die ik liever niet laat zien want hij is niet zo heel mooi. Maar misschien zet ik er ooit wel een foto van op ;)



In ieder geval, ik heb gisteren een fotolijstje gepimpt! Ik had een krant op de grond gelegd en gebruikt alleslijm om de schelpen op het saaie zwarte Hema lijstje te lijmen. Plakband langs de zijlijn voor het geval dat ze er steeds afvielen. Een wattenstaafje voor het wegvegen van de lijm. En krantenpapier die ik als bolletjes Onder de grote schelpen kon plakken als opvulling. En natuurlijk de schelpen!
In het begin dacht ik: Ohnee, dit wordt niks! Maar ik zette door en ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Ik heb een foto van mij en m'n vakantievierder op het strand en het leek me wel leuk om die daar in te doen :)
I love creativity!

3 opmerkingen: