zondag 12 augustus 2012

DIY: tof shirt!

Ik denk wel dat jullie girlscene kennen, zo niet, waar leef jij?
In ieder geval, ik zag deze awesome tutorial en wilde hem meteen namaken. En dat heb ik gedaan. Ik heb geen foto's gemaakt hoe ik dat deed want jullie kunnen die tutorial natuurlijk ook gewoon volgen. Het is helemaal niet moeilijk. Zelfs ik met mijn naai-skills (ahum) heb het gemaakt in een ochtendje!


Dit is mijn eindresultaat. Bij mij zit net zo'n stukje op mijn beha bandje. Wat een geluk. Ik heb mijn eigen t-shirt gemeten en verdeeld, dat is bij ieder t-shirt anders natuurlijk, dus ik kan niet zeggen welke verdeling je moet gebruiken (eigenlijk ben ik het gewoon vergeten, maar hé, het klopt toch?).

Als je het wat lijkt probeer het dan! Pak een oud t-shirt of hemd en try it! Ik kan je ook aanraden om andere do it yourselfs te bekijken en te proberen. Er komen vast nog wel wat op mijn blog!

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om een reactie achter te laten. Als je wilt dat ik je blog bekijk, laat het dan weten, ik zal zeker een kijkje nemen!
Liefs, Sophia.

1 opmerking: