donderdag 16 augustus 2012

Nieuwe kamer, nieuwe spullen!

Ik denk dat jullie wel weten dat ik ga verhuizen. Ik ga nog niet helemaal op mezelf wonen, maar ik neem de zolder bij mijn opa en oma in beslag! Ik vind mezelf nog best wel jong om gelijk op kamers te gaan en geef nou toe: bij je opa en oma wonen is best gezellig toch? Bovendien hoef je niet de volle pond te betalen, dat is dus ook lekker gunstig!

Zaterdag gaan mijn broertjes en vader erheen om alle spullen eruit te halen. Ik had vrij gevraagd voor die dag maar ik moet uiteindelijk toch werken :( Maar zondag ga ik er wel heen en hoop ik dat we heel ver komen met schilderen! Ik weet nog niet welke kleur het wordt, maar we hebben best veel verfpotten staan en mijn ouders zeiden dat ik daar uit mocht kiezen.
Ik heb ook best veel andere dingen van hen gekregen! Hier komen wat foto's!
Deze in het groen.
Deze lag eerst bij ons in de woonkamer.
Deze tafel.

Deze kledingkast neem ik over van mijn broertje :)
Dit bed alleen dan zonder die zijkanten. Dus alleen een onderstuk.
Ik krijg zo'n soort tv. Een hele oude maar beter dan niks hè!
En dan een dvd-speler. Het is niet deze maar een oude.

Dat zijn wel alle meubels die ik al heb. Dat vind ik toch best wel veel, aangezien dit wel dure spullen zijn! De eerste vier spullen komen van die IKEA.
In het volgende artikel laat ik zien welke meubels ik graag zou willen!
Liefs, Sophia.

1 opmerking: