zondag 19 augustus 2012

Nieuwe kamer, alles eruit!

Gisteren ben ik met mijn vader en broertjes om acht uur vertrokken naar Leusden. Rond negen uur waren we er en we begonnen gelijk met oude spullen van de zolder naar beneden te halen. Twee oude stoelen, een tafeltje, een bed en we hebben veel oude boeken in dozen gedaan om te bewaren. We hadden een karretje mee met de meubels uit het vorige artikel en die hebben we in de garage gezet. Ik heb de balken schoongemaakt en de planken van de boekenkast afgenomen. Ook ben ik even met het doekje over de muren heen gegaan.
Als je dit leest zijn we druk met schilderen in een super hete kamer. We gaan weer vroeg, want dan is het nog niet zo heet. Aangezien het vandaag 35 graden wordt 0.o?!
Hier volgen nog wat foto's!


Dit zie je vanuit de deuropening als je naar rechts kijkt.


En dit zie je als je vanuit de deuropening naar links kijkt.



Dit zie je vanuit de hoek die je op de vorige foto zag.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en houd vandaag Mi-lou's blog in de gaten! Liefs!


3 opmerkingen: