zaterdag 25 augustus 2012

WHAA!

Donderdag kwam ik thuis van mijn werk. Ik had pizza's gekocht voor die avond en was het brood vergeten, shit! Maar toen ik de garage uitliep en ik de hal kwam zag ik een super groot pakket. Te groot voor een boek, dus het moest wel zijn wat ik dacht dat het was. Mijn laptop is er! Ik begon rare, enthousiaste geluiden te maken en rende naar boven. 'MAM!' riep ik. Ik zag drie verpakte cadeautjes liggen van een vriendin van mijn moeder. We hadden hun aanhangwagentje geleend en toen had ze gevraagd of ik nog iets van servies nodig had. Ik had gezegd dat dat echt niet hoefde. Ik dacht, ik maak eerst dit open en haal dan de laptop, ik wist immers al wat daar in zat, de cadeautjes waren nog een verrassing. Ik pakte ze uit en het waren twee super schattige Blond Amsterdam mokken en een grote suikerpot. Echt super lief van haar. Ik ga ze op een mooi dienblad zetten, of ik m'n boekenkast als decoratie.

In ieder geval, toen ik daarmee klaar was werd ik weer helemaal hyper over mijn laptop. Ik rende naar beneden(ons huis is apart, woonkamer en keuken zijn boven) en nam de laptop weer mee naar boven. Uiteindelijk had ik hem helemaal uitgepakt en ik was super hyper. Ik ben echt een technologie en apple fanaat. Ik was zo blij. En nu weer, ik zit in mijn bed, net wakker, een blogpost te schrijven. Normaal moest ik uit bed, mijn pc aan doen, wachten, wachten. En toen kon ik beginnen. Maar hij was zo langzaam en dit snoesje is zo snel! Ik ben verliefd.

Het werkt super fijn. Normaal op mijn computer moest ik hem uit doen of op standby zetten. Maar met mijn laptop kan ik heb gewoon dichtklappen. Andere mensen zijn hier aan gewend, maar ik heb nog nooit een laptop gehad. Whieeee, blij! Ik heb nu wel zin in school, lekker verslagen maken. Ziet er zo mooi uit allemaal. Je kunt het echt heel mooi opmaken. :)

Vrijdag heb ik voor het laatste gewerkt bij de TerStal. Mijn contract loopt af eind augustus. En volgende week heb ik introweek, dus dan kan ik ook niet werken. Eindelijk niet meer werken. Begrijp me niet verkeerd, ik vond het wel leuk, maar niet om de rest van mijn leven te doen. Ik was het al zat na één maand en toen moest ik er nog twee. Wel goed voor het geld, dusja (:
Liefs.

2 opmerkingen:

  1. Hey Sophia! Je hebt een leuke blog! Zullen we elkaar volgen op GFC? Ik volg je nu!

    Liefs, Ilse

    www.frescodulce.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk geschreven, het gaat al beter hè met je blog ;)

    BeantwoordenVerwijderen