zaterdag 18 augustus 2012

Tag: 17 Random Vragen

Vandaag een tag, verzonnen door Mi-lou! Ik wilde ook al heel lang een tag maken, maar het kwam er nooit van. Dus post ik vandaag de tag van Mi-lou en misschien zien jullie over een paar weken mijn verzonnen tag!
Ik vond deze foto gewoon mooi. Dus niet dat het persé bij de tag hoort ;)
  1. Waar heb je op dit moment zin in?
    In mijn MacBook Pro die volgende week binnen komt! En ik het opknappen van mijn nieuwe kamer. En ergens heb ik ook wel zin in mijn studie, ook al vind ik het super eng, haha.
  2. Wat ruik je op dit moment?
    Niks eigenlijk.
  3. Hoeveel mensen zijn er die je echt waardeert?
    Acht mensen.
  4. Lust je kaviaar?
    Nog nooit op, lijkt me heel vies!
  5. Als je miljonair zou worden, wat zou je dan als eerste kopen?
    Een iPhone voor mij en m'n broertjes, ze willen het zo graag haha.
  6. Hoe zou je jouw koe noemen, als je er één kreeg?
    Engelbert.
  7. Ben je weleens flauwgevallen?
    Nope.
  8. Wie is je favoriete schrijver/schrijfster?
    Madeleine Wickham/Sophia Kinsella. Is dezelfde persoon, haha. Liane Moriarty is ook heel leuk! Komt van de week een boek review online van haar!
  9. Van wie was je vroeger een groot fan?
    Ik zou het niet weten...
  10. Wat is een mooie neon kleur?
    Roze.
  11. Vind je het leuk als mensen sarcastische opmerkingen maken?
    Ja, doe het zelf ook vaak xd
  12. Hoe zou je jouw kind willen noemen?
    Jongen: Gijs, Niek. Meisje: Julia, Gaëlle en Mia.
  13. En hoe ABSOLUUT niet?
    Hilda, Anke, Petra.
  14. Wat vind je van Paris Hilton?
    Niks, ze moet zelf weten wat ze doen ;)
  15. Heb je veel zelfvertrouwen?
    Ik denk gemiddeld iets minder als de rest van de bevolking.
  16. Waar zou je heen willen tijdens je huwelijksreis?
    Ik ga niet trouwen, maar als ik een reis zou maken zou ik naar Amerika gaan. Misschien standaard maar ik doe het echt voor de natuur en geschiedenis ;)
  17. Met wie zou je weleens een date willen?
    Niall Horan.

2 opmerkingen: