vrijdag 24 augustus 2012

Nieuwe kamer, inspiratie!

Ik had in het vorige artikel over mijn nieuwe kamer verteld dat ik al aardig wat spullen heb gekregen. Ik had van de week op de site van IKEA gekeken en ik heb nog wel wat leuke dingetjes gevonden. Ik hoef ze niet allemaal te hebben, maar gewoon als inspiratie. Hier komen ze!
Een spiegel voor boven mijn wasbak. Ik vind deze echt heel mooi. 
EKNE €9,99


Een gewone spiegel zodat ik mezelf helemaal kan zien.
BONETT €14,95

Een nachtkastje. Lekker simpel en niet duur.
RAST €9,99


Dit vind ik ook wel een leuke! Is eigenlijk een bijzettafeltje, maar dient ook goed als nachtkastje toch?
NESNA €7,95

Deze lampenkappen vind ik echt stoer! Ik weet niet waarom, maar ik vind ze echt mooi haha! Ik zou het liefste die grootste willen.
VÄTE €6,99 - €4,99 - €9,99

Hoe leuk zijn deze sfeerlampjes?! Ik vind ze echt lief. Ik zou de roze wel willen.
KNUBBIG €9,99

Dit is ook wel een leuk lampje. Casual, maar toch leuk met de doorzichtige poot.
LAMPAN €2,99


Deze staandelamp is leeeeuk! Altijd wel leuk om een staandelamp te hebben en deze past mooi bij de hanglamp.
HOLMÖ €7,99

Ik vind de IKEA een super leuke winkel. Waarschijnlijk gaan we er vanavond na mijn werk heen. Dan gaan we er ook eten, jammie! Laat een reactie achter, en als je me volgt, volg ik je terug! Liefs.


6 opmerkingen:

  1. Die staandelamp is inderdaad echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen, ik ga bij de IKEA gekleurde fotolijstjes kopen om mn kamer op te fleuren. Ze hebben ook altijd van die leuke bedden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, je hebt een hele leuk blog.
    Ik kwam jou blog tegen via de blog van Mi-Lou, ik ga je gelijk volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingetjes! Ik ben ook bezig mn kamer te veranderen :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die staandelamp is leuk & handig! Misschien wil die ook wel in mijn kamer, moet maar snel eens naar de ikea gaan hahaha

    BeantwoordenVerwijderen